Post Top Ad

Sunday, July 23, 2017

اکثر آپ کی اپنی پیشاب کیوں پینا چاہئے


ہم میں سے کچھ، پیشاب ایک فضلہ کی مصنوعات ہے جو جلد ہی ممکن ہو سکے یا ہمارے سسٹم سے ہٹا دیا جانا چاہئے، ورنہ 
خطرہ ہوسکتا ہے.

اگر آپ سمجھتے ہیں کہ پیشاب فضلہ ضائع ہوجاتے ہیں، تو آپ سورج کے نیچے آپ کے خیالات کے مطابق ہر چیز کا حق رکھتے ہیں اور مجھے اس کے برعکس کسی بھی رائے کو قبول کرنے کے قابل نہیں ہے.

اس کے علاوہ وہاں موجود لوگ موجود ہیں جو پیش نظارہ پیش کرتے ہیں کہ پیشاب صحت کے فوائد ہیں اور بہت سی بیماریوں اور بیماریوں کا علاج کرتے ہیں.

ان لوگوں کے خیالات کو بھی تسلیم کیا جانا چاہئے اور ان کے لئے احترام بھی ہونا چاہئے.

لیکن، میں آپ کو ایک مختصر کہانی بتاتا ہوں. تین مہینے قبل ایک قریبی دوست نے ڈاکٹروں کو ٹرمینل بیماری کے طور پر بیان کیا تھا.

انہوں نے علاج کے لئے خطرناک تلاش میں خوش قسمت گزارے اور نظر انداز میں کوئی علاج نہیں کیا.

بیوی نے ایک ہسپتال سے لگوس، نائجیریا میں دوسری طرف چھلانگ لگائی اور وہاں کامیابی نہیں ملی.

اس نے لیگوس کے اندر اندر اور باہر گرجا گھروں کا دورہ کیا اور دن کے لئے روزہ رکھا تاکہ خدا شوہر کو شفا بخش دے. اس کے باوجود کوئی معجزہ نہیں.

جب میں نے اپنے مصروف شیڈولوں سے وقت گزارے جب ایک مشق صحافی ہسپتال میں ان کا دورہ کرنے کے لۓ، میرے دوست نے مجھے بتایا کہ وہ زندگی کے ساتھ کھلایا گیا ہے.

میں نے مراقبت میں چند منٹ کے لئے روک دیا اور مجھے موصول کردہ پیغام یہ تھا کہ میرے دوست کو پیشاب تھراپی شروع کرنا چاہئے اور اکثر اپنے پیشاب کو پینا چاہئے.

لیکن، جب میں نے اپنے دوست کو بتایا تو، اس نے سوچا کہ میں پاگل ہو گیا اور اصل میں ایسا ہی کہا. میں نے اسے اچھی طرح سے مبارکباد دی اور ہسپتال چھوڑ دیا.

تین ہفتوں کے بعد، میرے پیارے دوست نے مجھے بتایا کہ روح کے بعد، تلاش کے بعد اور پیشاب کے تھراپی پر آن لائن نتائج پر مبنی، اس نے یہ کوشش کرنے کا فیصلہ کیا ہے. میں نے اسے مبارکباد دی.

دو ماہ کے لئے روزانہ اپنے پیشاب پینے کے بعد، میرے دوست نے دوشنبہ سے ملاقات کی اور مجھے خوشخبری سے بتایا کہ ان کی صحت نے بہتر طور پر بہتر بنایا ہے.

انہوں نے مجھے بتایا کہ حالیہ دنوں میں ان پر منعقد ہونے والے طبی ٹیسٹ سے پتہ چلتا ہے کہ وہ قبر سے زندگی واپس آ گیا ہے.

پھر، میں نے اسے اچھی طرح سے پسند کیا اور خاموشی سے خدا اور برہمانڈیی مالک کا شکریہ ادا کیا.

اسے لے لو یا چھوڑ دو، میں پیشاب جانتا ہوں زندگی کا پانی. یہ بہت سے بیماریوں اور بیماریوں کا علاج کرتا ہے اور میں آپ کو ایک کوشش کرنے کے لئے مشورہ دیتا ہوں.

کینسر، بیکٹیریا، وائرل، کوکیی انفیکشن، autoimmune بیماری، مںہاسی اور دیگر جلد کے مسائل، خون کی صفائی، صحت مند دل کے فروغ، ڈنک اور جلانے زخم کو فارغ نوجوان جلد رکھیں، کبج حاجت اور پرسکون اعصاب کی بیماریوں اور بیماریوں میں سے کچھ ہیں کہ پیشاب کی طرف سے علاج کیا جا سکتا ہے.

No comments:

Post a Comment